پروژه کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی با ظرفیت ۴۶ تن در سال

پروژه کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی با ظرفیت ۴۶ تن در سال ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۷ صفحه

فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی با ظرفیت ۴۶ تن در سال ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۷ صفحه توسط مرکز دانلود طرح توجیهی استاندارد تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی با ظرفیت ۴۶ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی با ظرفیت ۴۶ تن در سال عبارت است از

مقدمه :

دو ویژگی موجود در گیره و رخت آویز پلاستیکی باعث ایجاد طبقه بندی شده اند . یکی از این دو ویژگی فرم ظاهری آن ها می باشد که در رخت آویز معمولاً براساس نوع لباس آویزان شده ، طرح های مختلفی ساخته می شود و ویژگی دیگر ابعاد و اندازه آن ها می باشد که رخت آویزها و گیره های لباس براساس اندازه لباس در اندازه های مختلفی تولید می گردند .

ئخت آویز پلاستیکی را معمولاً از جنس پلی پروپیلن تولید می کنند که باید نوع ترکیبات و افزودنی های موجود در آن طوری باشد که با توجه به وزن البسه (مثل کت و شلوار) در مقابل تغییر فرم مقاومت داشته باشد . استحکام رخت آویز به طرح ظاهری ، ابعاد و اندازه های آن بستگی دارد . شکل ظاهری ئخت آویزها بسیار متنوع می باشد .

گیره پلاستیکی نیز مانند رخت آویز از پلی پروپیلن ساخته می شود و یک حلقه فنری نیز که جنس آن از فولاد فنری می باشد در بین دو قسمت پلاستیکی قرار می گیرد و قطر مفتول بکار رفته ۵/۱ میلیمتر می باشد . ابعاد و اندازه گیره ها متفاوت می باشد . استحکام گیره ها بستگی به نوع مواد مصرفی و افزودنی و نیز ضخامت دیواره ها دارد که براساس نمونه انتخابی باید به این موارد توجه شود تا از شکستن گیره در سمت اعمال نیرو جلوگیری شود .

طبق اطلاعات کسب شده از وزارت صنایع ، کد آیسک رخت آویز (پلاستیک) ۲۵۲۰۱۲۴۳ و گیره پلاستیکی برای لباس ۲۵۲۰۱۲۸۶ می باشد .

 

۱ – ۲ نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان ، تاسیسات و نصب ماشین آلات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی (زراعی ، باغی ، شیلاتی ، دام و طیور، جنگل و مرتع) صادر می گردد .

مراحل صدور جواز تاسیس :

۱- پذیرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسیس فعالیتهای صنعتی و تکمیل پرونده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و یا مدیریت صنایع کشاورزی و روستائی استان .

۲- بررسی پرونده از نظر مدارک و تطبیق با مصادیق والویتهای سرمایه گذاری در واحد صدور مجوز مدیریت صنایع کشاورزی و روستائی .

۳- تکمیل پرسشنامه جواز تاسیس ( فرم شماره یک ) توسط متقاضی

۴- ارسال پرونده منضم به فرم شماره یک به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائید فرم پرسشنامه جواز تاسیس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تیپ و تجربیات کارشناسی و ارجاع پرونده به مدیریت .

۵- ارجاع پرونده توسط مدیریت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسیس .

 

شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافت جواز تاسیس

 

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی با ظرفیت ۴۶ تن در سال که ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط  مرکز دانلود طرح توجیهی استاندارد تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

86 + = 95

0