پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه

پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه

فایل پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه توسط مرکز دانلود طرح توجیهی استاندارد تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه عبارت است از

سوابق طرح:

استان اردبیل در شمال فلات ایران با مساحتی بالغ بر ۴/۱۷۹۵۱ کیلومتر مربع (که ۰۹/۱ درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد) قرار گرفته و رود ارس حدود شمالی آن را با جمهوری آذربایجان تشکیل می‌دهد. محور اردبیل آستارا، از طریق گردنه حیران مهمترین خط ارتباطی این استان با مرکز کشور می‌باشد که شهرستانهای استان را از طریق رشت و قزوین با تهران مرتبط می‌سازد. براساس آخرین تقسیمات کشوری (گزارش اقتصادی اجتماعی استان اردبیل ۱۳۸۲) این استان به مرکزیت شهر اردبیل دارای ۹ شهرستان، ۲۰ شهر، ۲۵ بخش، ۶۶ دهستان و ۱۸۵۵ آبادی می‌باشد. شهرستانهای این استان شامل اردبیل، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، مغان، مشکین‌شهر، کوثر و نمین می‌باشند.

مشکین‌شهر نیز دارای مساحتی برابر با ۲/۳۶۱۵ کیلومتر مربع و دارای چهار بخش، سه شهر و دوازده دهستان است. جمعیت این شهرستان نیز براساس سرشماری سال ۱۳۷۵ حدود ۰۰۰/۱۶۴ نفر می‌باشد. مقایسه گروههای عمده سنی در سال ۱۳۷۵ (به استناد گزارش فوق‌الاشاره) نشان می‌دهد ۵/۵۳ درصد جمعیت استان در گروه سنی بین ۱۵ تا ۶۴ سال قرار می‌گیرد که در مقایسه با سال ۱۳۶۵ که این درصد ۶/۴۸ و سال ۱۳۵۵ برابر ۹/۲۶ درصد بوده به خوبی اهمیت اشتغال‌زایی در این استان هویدا می‌گردد.

مشکین‌شهر با ۱/۱۴ درصد نرخ بیکاری رتبه دوم را در این استان داراست.

باغهای استان اردبیل شامل باغهای مثمر و غیرمثمر است که در سال زراعی (۸۲-۱۳۸۱) مجموع سطح زیرکشت آن بالغ بر ۲۴۸۸۸ هکتار بوده و تقریبا تمامی آن به صورت آبی بهره‌برداری می‌شود.

محصولات عمده زیربخش باغبانی استان برحسب میزان تولید به ترتیب سیب، هلو، انگور، زردآلو، گیلاس، آلبالو، شلیل و گردو می‌باشند. تمام محصولات تولیدی به صورت تازه خوری به مصرف نرسیده و ضروری می‌نماید، این محصولات که از کیفیت مناسبی نیز برخوردارند در صنایع تبدیلی استفاده شده تا پس از تبدیل به آبمیوه و کنستانتره در زمان‌های لازم مورد استفاده قرار گیرند.

 

۴ موضوع و تشریح طرح:

عبارت است از تولید کنستانتره انواع میوه و تولید انواع آبمیوه طبیعی به ظرفیت ۷۰۰۰ تن در سال این واحد تولیدی فعالیت خود را بر تولید کنستانتره و آبمیوه دو محصول عمده منطقه و استان شامل سیب و انگور متمرکز نموده است و در مراحل بعدی تولید با توجه به استعداد و توانایی ماشین‌آلات و تجهیزات و خطوط بسته‌بندی با تغییراتی اندک قادر به تولید کنستانتره و آبمیوه و میوه‌جات نظیر گلابی، هلو، آلو، زردآلو و … خواهد بود.

 

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کنسانتره میوه که ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در سال های قبل از ۹۰ تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

71 − 70 =

0