پروژه کارآفرینی پرورش ماهی و آبزیان دریایی به ظرفیت ۲۵۰۰۰ تن

پروژه کارآفرینی پرورش ماهی و آبزیان دریایی به ظرفیت ۲۵۰۰۰ تن ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۰ صفحه

فایل پروژه کارآفرینی پرورش ماهی و آبزیان دریایی به ظرفیت ۲۵۰۰۰ تن ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۰ صفحه توسط مرکز دانلود طرح توجیهی استاندارد تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

تاریخچه

بهره برداري از سواحل جنوبي درياي خرز به صورت اجاره اي – سالانه از سال ۱۲۱۹ شمسي ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. اين نظام حقوقي در بهره برداري به مدت ۸۰ سال تا ۱۲۹۹ شمسي ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاكمان هر منطقه به ميل خود رودخانه ها و دريا را به اتباع روسيه اجاره مي دادند. اما از سال ۱۲۱۵ هجري شمسي اين اختيار با فرمان محمد شاه لغو شد.

۲ – در سال ۱۳۰۶ هجري شمسي بين دولت هاي ايران و شوروي سابق پيماني جهت تاسيس شركت مختلط براي صيد ماهي در سواحل جنوب درياي مازندران منعقد شد و ساير رودخانه هاي داخلي در اختيار وزارت دارائي قرار گرفت كه به طور سالانه از طريق مزايده اجاره داده مي شد.

۳ – در سال ۱۳۳۲ هجري شمسي شركت شيلات توسط دكتر محمدمصدق ، نخست‌وزير وقت ، ملي اعلام گرديد و به عنوان شيلات ايران نامگذاري شد. اين تشكيلات اولين ساختار سازماني رسمي ماهيگيري كشور بود و به همين دليل شيلات ايران ناميده شد.

۴ – تا سال ۱۳۳۲{اعلام ملي شدن شيلات} فعاليتهاي شيلات براساس قراردادهاي ايران و روسيه انجام و رودخانه هاي شمال نيز تحت اختيار وزارت دارايي بوده و از طريق مزايده واگذار مي شدند.

۵ – با تشكيل وزارت منابع طبيعي در دي ماه ۱۳۴۶ شيلات ايران به اين وزارتخانه وابسته شد و بعد از انحلال وزارتخانه مذكور امور شيلات به وظايف وزارت كشاورزي افزوده گرديد.

۶ – نخستين آئين نامه صيد در درياي خزر در سال ۱۳۳۲ پس از ملي شدن شركت شيلات ايران تدوين و اجرا گرديد كه عمدتاً مشتمل بر تعيين فصول مجاز و ممنوعه صيد و تعيين مناطق مجاز صيادي بود.

۷ – اولين فعاليت دولتي در زمينه آبزيان با همكاري پروفسور بلگواد دانماركي در سال ۱۳۱۶ هجري شمسي بر روي ماهيان جنوب انجام شد. درسال ۱۳۲۸ اين كار توسط دكتر پطرسن دانماركي ادامه يافت.

۸ – طي سالهاي ۱۳۳۴ تا ۱۳۳۵ هجري شمسي يك شركت ژاپني مطالعاتي را در خصوص توسعه ماهيگيري جنوب در خصوص انواع آبزيان خليج فارس به ويژه ماهي و ميگو انجام داد و در نتيجه مشخص شد بهره برداري از منابع آبزي خليج فارس در تمام مدت سال امكان پذير است. در سال ۱۳۳۵ سازمان برنامه و بودجه شركت ماهيگيري خليج فارس را با مشاركت ژاپني ها تحت عنوان ” ماهيگيري خليج فارس ” تاسيس گرديد كه ژاپن سهامدار آن بود سپس در سال ۱۳۳۶ تمامي سهام اين شركت به سازمان برنامه انتقال يافت.

۹ – در شهريور ۱۳۴۰ در اجراي قانون شيلات ايران و تقاضاي وزارت دارايي و موافقت سازمان برنامه و تصويب هئيت دولت, اين شركت به شيلات منتقل و در نهايت منجر به تشكيل شركت سهامي شيلات جنوب به سهامداري وزارت دارايي, وزارت جنگ, شير خورشيد سرخ و بانك تعاون كشاورزي در سال ۱۳۴۲ گرديد..

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی پرورش ماهی و آبزیان دریایی به ظرفیت ۲۵۰۰۰ تنکه ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در سال های قبل از ۹۰ تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

33 + = 40

0