پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای با اشتغالزایی ۴۱ نفر

پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای با اشتغالزایی ۴۱ نفر ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۵ صفحه

فایل پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای با اشتغالزایی ۴۱ نفر ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۵ صفحه توسط مرکز دانلود طرح توجیهی استاندارد تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای با اشتغالزایی ۴۱ نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای با اشتغالزایی ۴۱ نفر عبارت است از

کیفیت

کیفیت در معنی عام آن به مفهوم خصوصیت یا صفتی از یک شی است . در مورد یک شی ،کیفیت اشاره به خصوصیاتی از از قبیل رنگ ، شکل ، اندازه و … دارد و در مورد یک بازی شامل درجه پیچیدگی درونی الگوریتم های آن ، تعداد خطوط برنامه بازیی ، ارتباطات داخلی زیر برنامه ها و … می شود .

کنترل کیفیت

کنترل کیفیت شامل مجموعه ای از بازبینی ها ، مرورها و آزمایشات استفاده شده طی فرآیند مهندسی بازی به منظور اطمینان از انطباق محصول با نیازمندی هایی است که برای آن ساخته شده است . کنترل کیفیت می تواند به صورت خودکار ، به صورت دستی و یا به صورت ترکیبی از تکنیک ها و روش های خود کار و دستی صورت پذیرد .

 

تضمین کیفیت

هدف تضمین کیفیت فراهم نمودن روشی به منظور اطلاع از کیفیت محصول است . توجه به این نکته حائز اهمیت است که رضایت مندی مشتری در بکارگیری سیستم های بازیی بر اساس بررسی های صورت گرفته به ترتیب زیر تعریف گردیده است :

رضایت مندی مشتری= محصول خواسته شده+ تحویل بر مبنای بودجه وزمان بندی + کیفیت خوب

هزینه کیفیت

هزینه کیفیت شامل تمام هزینه های صرف شده برای رسیدن به کیفیت و یا انجام فعالیت های مربوط به آن است . هزینه های کیفیت می توانند به هزینه های مربوط به پیشگیری ، شکست و ارزیابی تقسیم شوند . هزینه های پیشگیری شامل آموزش ، وسائل و تجهیزات آزمایش و برنامه ریزی کیفیت است . هزینه شکست مربوط به دوباره کاری ، تعمیر و تحلیل وضعیت شکست خواهد شد و هزینه ارزیابی مشتمل بر بازبینی فرآیندها و آزمایش خواهد بود .

کیفیت بازی

مدیران و خبرگان دنیای بازی بر این عقیده اند که کیفیت بالای محصول بازیی به صرفه جویی در هزینه و ارتقاء همیشگی سطح بازی منتج می شود . این در حالیست که تمامی توسعه دهندگان بازیی توافق دارند که دستیابی به بازی های با کیفیت ، بالاترین هدف در ایجاد وساخت سیستم های بازیی است . اما کیفیت بازی چگونه تعریف می شود ؟کیفیت بازی مطابق با نیازهای عملیاتی و استاندارد های توسعه بازی تعریف و تدوین می گردد و در این میان توجه به سه اصل زیر اهمیت دارد .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای با اشتغالزایی ۴۱ نفر که ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در سال های قبل از ۹۰ تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

4 + 2 =

0