پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر با ظرفیت ۶۹۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر با ظرفیت ۶۹۰ تن در سال ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۵ صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر با ظرفیت ۶۹۰ تن در سال ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۵ صفحه توسط مرکز دانلود طرح توجیهی استاندارد تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر با ظرفیت ۶۹۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر با ظرفیت ۶۹۰ تن در سال عبارت است از

دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید پوشال کولر می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های تولیدی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

۱ – ۵ میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

 

۱ – ۶ – وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح ۲۰ نفر میباشد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

از آنجایی کولرهای آبی در پشت بام نصب می‌شوند، باید از نظر استحکام در محلی گذاشته شوند که در سقف ایجاد لرزش و صدا ننمایند. مثلا آنها را نباید روی ستونها یا نزدیک دیوارها قرار داد. محل قرار گرفتن کانالهای کولر باید از قبل پیش بینی شده باشد، که در روی پشت بام ورودی کانال از طریق اطاقک سیمانی توسط برزنت به کولر متصل گردد. در قسمت زیر کولر معمولا یک قاب فلزی چهار پایه به ارتفاع حدود ۳۰ سانتیمتر قرار داده می‌شود.

در زیر پایه‌های این قاب باید چهار صفحه فلزی مربعی به اظلاع ۱۰ سانتیمتر محکم جوش داده شود، تا از فرو رفتن در آسفالت پشت بام جلوگیری به عمل آید. یکی دیگر از نکاتی که در موقع نصب کولر لازم است به آن توجه شود، این است که تا حد امکان از لوله‌های دودکش و لوله چاه فاضلاب دور باشد. این نوع کولر آبی نسبت به حجم هوادهی در واحدهای حجمی ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۳۵۰۰ ، ۴۰۰۰۰ ، ۴۵۰۰ ، ۵۰۰۰ ، ۶۰۰۰ ، ۷۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ ساخته می‌شوند. این اعداد بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) مقدار هوا دهی را تعیین می‌کنند.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید پوشال کولر با ظرفیت ۶۹۰ تن در سال که ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در سال های قبل از ۹۰ تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

60 − = 52

0