طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی ۴۰ نفر

طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی ۴۰ نفر ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۲ صفحه

فایل طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی ۴۰ نفر ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۲ صفحه توسط طرح توجیهی تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی ۴۰ نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی ۴۰ نفر عبارت است از

تحليل محيطي: اين بخش خلاصه از از صنعت و اقتصاد عمومي که کسب و کار شما مي خواهد در آن فعاليت کند ازدراهم مي کند. بررسي مي کنيم تغييرات اجتماعي افزايش قدرت، افزايش توقعات، توجه بيشتر مردم به مسائل آموزشي و فرهنگي و از اين قبيل تغييرات در کسب و کار شما چگونه تاثير گذار مي باشد.

  1. موانع ورود به اين صنعتي چيست؟ گرفتن مجوز ندادن وام هاي بلند مدت و مکان
  2. تغييرات و پيشرفت تکنولوژي چگونه در کسب و کار شما تاثير گذار مي باشد؟

استفاده از موارد جديد سلولوزي که فروش گچ و صنعت گچ  را به مخاطره مي اندازد.

  1. بسترهاي قانوني يا سياسي مرتبط با کسب و کار شما چيست؟

مجوز بايد بگيريم از طريق ارشاد، اتحاديه و …

  1. تغييرات جمعيتي چگونه بر کسب و کار شما اثر گذار است؟وقتي جمعيت بيشتر باشد فروش گچ بيشتر است زيرا ناز به ساختمان سازي پيدا ميکند و همچنين تقاضا زياد ميشود.

۵-تغييرات اقتصادي(قدرت خريد،ماليات،نرخ سود،جذاب و …)در کسب و کار شما چگونه است؟ تغييرات اقتصادي که در کشور همراه با واکنش سياسي و اقتصادي مي باشد اثر مهمي در تمام سطوووح مخصوصا در بازار مي گذارد مردم بجاي خريد مغازه پولي پس انداز ميکنند و با توجه به اينکه گچ يکي از مصالح نسبتا ارزان قيمت در توليد ساختمان ميباشد لذا عوامل مختلف زياد تاثير گذار نميباشد به روي اين صنعت.

۶- تحليل خود را از محيط کسب و کارتان ينويسيد؟ (دسترسي به مواد اوليه،الودگي محيط زيست و…)با توجه به وجود معادن گچ در نزديکي محل احداث کارخانه و با توجه به بررسي هاي بعمل آمده و نزديک بودن به جاده اصلي يا اسيايي محل احداث کارخانه محل مناسبي شناخته شده است.

۷- موانع ورود به کسب و کار(صنعت)مورد نظر شما چيست؟ شک در بازگشت سرمايه و نگراني از مسائل سياسي و نظرات،کمبود مواد سوختي براي کارخانه.

برای دانلود فایل طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی ۴۰ نفر که ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط طرح توجیهی تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

36 − 33 =

0