طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت ۲۸۶۰۰ جین در سال

طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت ۲۸۶۰۰ جین در سال ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۵۴ صفحه

فایل طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت ۲۸۶۰۰ جین در سال ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۵۴ صفحه توسط طرح توجیهی تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت ۲۸۶۰۰ جین در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت ۲۸۶۰۰ جین در سال عبارت است از

كليات در راستاي شناسايي محصول و ارتباط منطقي آن با زنجيره توليد:

مقدمه:

جوراب به عنوان يك پاي پوش محافظ پا در برابر سرما و گرما و عرق و اشياء خارجي و …… مطرح بوده و مي باشد. شكل كلي آن از ابتدا تا كنون تغيير كلي نداشته و تنها تغييرات آن در طرح، رنگ و نخ مصرفي در بافت بوده است.

شكل آن بصورت يك كيسة سرباز مي باشد كه بوسيله دوخت، سر آن در يك سمت بسته مي شود. قسمت بزرگ اطلاعات موجود در مورد تاريخچه صنعت جوراب بافي مربوط به دوره هائي است كه ماشينهاي بافت جوراب وارد اين صنعت گرديد. البته آثار بدست آمده از قرن چهارم و پنجم نشانگر رايج بودن بافتني دستي در كشورهاي شرقي است كه تا قرن چهاردهم اين هنر دستي به اروپا نرسيده بود. اولين ماشين جوراب بافي دستي در سال ۱۵۸۹ توسط شخصي بنام ويليام لي در انگلستان ساخته شد. كليه سوزنهاي اين ماشين حركت همزمان داشتند و يك رج از بافت در يك زمان تشكيل مي شد.

رشد ماشينهاي حلقوي پودي در انگلستان از ماشينهاي جوراب بافي شروع شد كه در ابتدا حدود ۷۰۰ كارگاه جوراب بافي آغاز بكار كردند و تا سال ۱۷۲۷ به ۸۰۰۰  ماشين رسيد. مكانيزم عمل ماشينهاي بافندگي تا قبل از ۱۸۶۴ به كمك نيرو محركه دستي بوده و از آن به بعد نيروي محركه الكتريكي بكار گرفته شد كه توسط شخصي بنام ويليام كاتون انجام شد. اين كار در حقيقت يك انقلاب صنعتي بشمار مي رفت و اسم ماشين هم بنام آن شخص William cotton ناميده شد. با اينكار سرعت ماشين افزايش يافت اما كشش و كيفيت آن همانند ماشينهاي دستي بود.

در ايران نيز فعاليت اين صنعت در سال ۱۲۹۰ هجري شمسي با احداث اولين واحد جوراب بافي در محل شمس العماره آغاز گرديد، در حال حاضر تعداد كارگاههاي جوراب بافي و كارخانه اي آن به بيش از ۱۰۰۰ واحد رسيده است.

برای دانلود فایل طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت ۲۸۶۰۰ جین در سال که ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش تدوین شده سال های قبل از ۹۰ از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 42 = 51

0