طرح توجیهی راه اندازی کارگاه تولید مانتو زنانه

طرح توجیهی راه اندازی کارگاه تولید مانتو زنانه ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۵ صفحه

فایل طرح توجیهی راه اندازی کارگاه تولید مانتو زنانه ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۵ صفحه توسط مرکز دانلود طرح توجیهی استاندارد تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی راه اندازی کارگاه تولید مانتو زنانه بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی راه اندازی کارگاه تولید مانتو زنانه عبارت است از

یقه شکاری برای مانتو

این یقه از روی لباس پرو شده درآورده می­شود .

این یقه روی یقه گرد پیاده می شود ، به این صورت که یقه جلو را به میزان دلخواه گشاد می کنیم (معمولاً ۰٫۵ سانت ) . همچنین پشت یقه را از قسمت سرشانه ۰٫۵ سانت گشاد کرده و به خط وسط پشت صفر می کنیم .

پس از اینکه لباس دوخته شده ، دور یقه را روی مانکن سانت می زنیم ، این اندازه میزان یقه پرو شده است .

گونیا کنید خط عمود ۱ را . از نقطه ۱ به اندازه ۲/۱ یقه پروشده به طرف چپ رفته نقطه ۲ می­شود.

از نقطه ۲ را به طرف بالا گونیا کنید .

از نقطه ۳ ، ۶سانت بالا رفته ، نقطه ۴ می­­شود .

از نقطه ۲ ، ۱سانت بالا رفته ، نقطه ۵ می­شود .

از نقطه ۵ ، ۶٫۵سانت بالا رفته ، نقطه ۶ می­شود .

از نقطه ۶ ، ۳سانت به طرف چپ رفته ، نقطه ۷ می­شود .

۳/۱ فاصله ۲-۱ را از نقطه ۲ به طرف راست رفته ، نقطه ۸ می­شود .

نقطه ۳ را ابتدا ۱سانت گونیا کرده ، سپس طبق نقشه به نقاط ۵و۸ وصل می­کنیم .

نقطه ۷ را با خط صاف به نقطه ۵ وصل می­کنیم . نقطه ۴ را ابتدا ۱ سانت گونیا کرده سپس با هلال کم به نقطه ۷ وصل می­کنیم .

فاصله نقاط ۸٫۵٫۷٫۶٫۴٫۳ و۳ الگوی یقه ما می­باشد که از خط ۴-۳ روی دولای بسته پارچه درآورده می­شود .

 

هرگاه بخواهیم یقه شکاری را برای مانتو درآوریم :

از نقطه ۳ ، ۶٫۵ سانت بالا می­رویم ،

از نقطه ۵ ، ۸ سانت بالا می­رویم و

از نقطه ۶ ، ۴ سانت به طرف چپ می­رویم .

طوق گردن را تا سرشانه ۰٫۵سانت گشاد کرده نقطه ۱ می­شود . نقطه ۱ را طبق نقشه به نقطه ۲ در خط وسط پشت وصل می­کنیم . از نقطه s در زیر بغل برای گشاد کردن حلقه ۵-۲ سانت پایین آمده نقطه ۳ می­شود . از نقطه ۳ ، ۲٫۵سانت خارج شده نقطه ۴ می­شود . نقطه ۴ را طبق نقشه به حلقه آستین وصل می­کنیم .

از نقطه ۵ در خط باسن ۲سانت خارج شده نقطه ۶ می­شود . نقطه ۴ را با خط صاف به ۶ وصل کرده و تا پایین لباس امتداد می­دهیم . در صورتیکه بخواهیم خط پهلو صاف نباشد از نقطه ۴ خطی موازی خط پهلو قبلی رسم می­کنیم . با این کار هم لباس گشاد شده و هم فرم کمر تنگ را دارد .

تغییرات الگوی جلو :

از نقطه s ، ۵-۲ سانت پایین آمده نقطه ۸ می­شود . (دقیقاً اندازه پشت) از نقطه ۸ ، ۲٫۵ سانت خارج شده نقطه ۹ می­شود . از نقطه ۱۰ در خط باسن ۲سانت خارج شده نقطه ۱۱ می­شود . نقطه ۹ را به نقطه ۱۱ با خط صاف وصل می­کنیم و این خط را تا پایین لباس امتداد می­دهیم . نقطه ۹ را طبق نقشه به حلقه آستین وصل می­کنیم . طوق گردن را دور تا دور ۰٫۵سانت گشادکرده نقاط ۱۳-۱۲ بدست می­آید .

برای دانلود فایل طرح توجیهی راه اندازی کارگاه تولید مانتو زنانه که ((توجه . هزینه های داخل طرح جدید نیستند . بعد از خرید قیمت ها را به روز کنید)) و با فرمت ورد و قابل ویرایش در سال های قبل از ۹۰ تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

9 + 1 =

0